بازرسی از تولیدی های سیمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور، سیمان در فهرست کالاهای اولویت دار قرار گرفت.

بازرسی از تولیدی های سیمان
1399/05/12 | 16:44:39

رامین صادقی روز یکشنبه افزود: در نشست مشترک سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مقرر گردید واحدهای تولیدی فقط به عاملین توزیع رسمی سیمان تحویل دهند تا آنها مطابق دستورالعمل‌های اعلامی توزیع کنند.

وی اظهار داشت: بر هیمن اساس نرخ فروش در درب کارخانه برای هر تن سیمان پاکتی خاکستری ۲۸۵ هزار ریال و برای هر تن فله‌ای ۲۴۰ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

وی با اشاره به توافق اعضای جلسه تنظیم بازار برای تامین بهنگام سیمان مورد نیاز بیان کرد: واحدهای تولیدی مکلف به تحویل سیمان مورد نیاز انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده به قیمت مصوب درب کارخانه و با معرفی‌نامه رسمی هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت مداوم و مستمر بازرسان بر نحوه فعالیت عاملان توزیع سیمان خبر داد و اضافه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی عاملیت فروش افراد متخلف باطل خواهد شد.

صادقی ادامه داد: همچنین انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گوشت مرغ، لوازم خانگی و لاستیک خوردوهای سنگین و سبک از جمله دیگر کالاهایی هستند که در اولویت بازرسی‌ قرار دارند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی و اصناف بر فرایند تامین و توزیع آنها نظارت جدی خواهند کرد.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


سیمان بازرسی

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید