image

فولاد مبارکه اصفهان

آدرس : اصفهان - میدان آزادی، ابتدای خیابان سعادت آباد

تلفن تماس : 031-52733333

فکس : 031-33324324

آرشیو اخبار و مقالات


استحصال آب صنعتی از پساب شهری برای نخستین بار در كشور

مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای رسیدن به اهداف جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم، پروژه استحصال آب صنعتی از پساب شهری را به‌عنوان نخستین بار در کشور اجرا می‌کند.

1400/06/30
ادامه مطلب

احداث پل روگذر راه‌آهن مجتمع فولاد سبا، گامی در جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی كشور

مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه گفت: پل روگذر راه‌آهن مجتمع فولاد سبا در راستای اهداف لجستیک شرکت فولاد مبارکه و فولاد سبا برای حمل مواد اولیه و ارسال محصولات به تمام کشور با ضریب ایمنی بالا احداث گردید که گامی در جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی کشور محسوب می‌شود.

1400/06/30
ادامه مطلب

پیشرفت فیزیكی واحد فولادسازی شركت فولاد سفیددشت به مرز ۹۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی واحد فولادسازی این شرکت خبر داد.

1400/06/28
ادامه مطلب

پروژه طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی واحد بریكت‌سازی آهك

مدیر اجرای پروژه‌های نواحی آهن‌سازی و فولادسازی از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی واحد بریکت‌سازی آهک ناحیه آهن‌سازی با رعایت کامل موارد ایمنی و با هدف رفع مشکلات زیست‌محیطی ناشی از انبارش ریزدانه‌های مازاد آهک خبر داد.

1400/06/28
ادامه مطلب

فولاد مباركه برای ساخت یك میلیون مسكن در كنار دولت است/ نگذاشتیم تحریم‌ها باعث افت تولید شوند

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، شامگاه دوشنبه (۲۲ شهریور) در گفتگوی زنده با اقتصاد آنلاین عملکرد گروه فولاد مبارکه را تشریح کرد.

1400/06/23
ادامه مطلب

نقش استراتژیك فولاد مباركه در تأمین مواد اولیه صنعت لوازم خانگی

رئیس واحد گالوانیزه و ورق رنگی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان تنها تولیدکننده ورق رنگی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی در کشور توانسته با ظرفیت تولید ماهانه 600 تن ورق گالوانیزه ویژه برای این صنعت، علاوه بر افزایش کیفیت محصولات نهایی، با جلوگیری از واردات محصولات خارجی باعث عرضه محصولات داخلی این صنعت با قیمت مناسب در بازار شود.

1400/06/20
ادامه مطلب

همگامی فولاد مباركه و دانشگاه در راستای حركت دولت در مسیر حكمرانی هوشمند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت در مسیر حکمرانی هوشمند منجر به ایجاد اشتغال برای تحصیل‌کردگان می‌شود، گفت: تکمیل زنجیره ارتباطی علم و صنعت موجب رفع نیازها و خلأهای اقتصادی و بی‌اثر شدن تحریم‌ها می‌شود.

1400/06/17
ادامه مطلب

فولاد مباركه تا ریشه‌كنی كامل كرونا در كنار مردم خواهد بود/ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید براساس اولویت‌های وزارت صمت

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از هیچ اقدامی جهت جلوگیری از افزایش ابتلا به این ویروس دریغ نورزیده و تا ریشه‌کنی کامل کرونا نیز در کنار مردم خواهد بود؛ شرکت فولاد مبارکه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید را براساس اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار داده است.

1400/06/16
ادامه مطلب

آمادگی فولاد مباركه برای احداث نیروگاهی با ظرفیت حداقل ۱۵۰۰ مگاوات

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه در پنل تخصصی سرمایه‌گذاری صنایع معدنی و فولادی در صنعت برق (چشم انداز، موانع و راهکارها) در سمینار تخصصی چالش برق در زنجیره فولاد اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه برای احداث نیروگاهی با ظرفیت حداقل ۱۵۰۰ مگاوات و همچنین تملک نیروگاه های که سیکل کامل ندارند؛ اعلام آمادگی می کند

1400/06/15
ادامه مطلب

بازسازی، ترمیم، مقاوم‌سازی و آب‌بندی دیواره‌های بتنی ماشین 5 ریخته‌گری فولاد مباركه

مدیر اجرای پروژه‌های نواحی آهن‌سازی و فولادسازی فولاد مبارکه از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه بازسازی، ترمیم، مقاوم‌سازی و آب‌بندی دیواره‌های بتنی ماشین شماره 5 ریخته‌گری ناحیه فولادسازی با بهره‌گیری از توان و دانش فنی متخصصان داخلی با رعایت کامل موارد ایمنی و زودتر از زمان مقرر خبر داد.

1400/06/14
ادامه مطلب

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید