تفاهم نامه ای با امضای سه قطب معدنی کشور

همزمان با برگزاری نشست هم‌اندیشی حسین مدرس‌خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیئت عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و مدیران عامل شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ معدنی میان....

تفاهم نامه ای با امضای سه قطب معدنی کشور
1399/03/10 | 14:46:28

 

همزمان با برگزاری نشست هم‌اندیشی حسین مدرس‌خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و مدیران عامل شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی، تفاهم‌نامه سه‌جانبه معدنی میان متولیان بخش معدن در کشور به امضا رسید.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این تفاهم‌نامه که به امضای داریوش اسماعیلی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا شهیدی رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و خداداد غریب‌پور مدیرعامل ایمیدرو رسید، توسعه همکاری در زمینه اکتشاف، استخراج و فراوری مواد معدنی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، تجارب و توانایی‎های هر بخش، هم‌افزایی و توسعه توان ملی در ایجاد ثروت در حوزه معدن و همچنین زمینه‌سازی جلب مشارکت بیشتر بخش‌های خصوصی و تعاونی کشور در امور معدن را در دستور کار دارد.
همچنین اجرای طرح‌های اکتشافی توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات ‌معدنی کشور و تشکیل کمیته مشترک راهبری که وظیفه آن بررسی طرح‎های پیشنهادی اکتشافی و تهیه و تصویب شرح خدمات مصوب نیز از بندهای مهم این تفاهم‌نامه است.
نکته قابل‌توجه در این تفاهم‌نامه ذخیره و بارگذاری نسخه‌ای از اطلاعات و داده‌های به‌دست آمده پس از انجام طرح‌ها در پایگاه ملی داده‌های علوم‌زمین با هدف تجمیع و استانداردسازی داده‌های زمین‌شناسی و اکتشافی در کشور است.

منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید